Roveri Skauti Skautky

Víkendovka TSS v Banskej Štiavnici

V septembri 16.-18.9.2022 sme pre rangerov zorganizovali víkendovku s témou tajnej skautskej služby. Bola to náplň líderskej činnosti jednej skautky. Zaujímavými a zábavnými prednáškami a hrami sa naši rangeri naučili nové veci a zabavili sa.

Roveri Skauti Skautky Vĺčatá-Včielky Zborové akcie

Víkendovka Vlčí Vrch 19.-21.1.2018

Krátko po Novom roku sme sa vybrali s deckami na neďaleký Vlčí vrch. Aj keď nemohli prísť všetci, sme radi že každá družina mala svojich zástupcov na tejto víkendovke. 🙂

V piatok sme sa odviezli autobusom do Hornej Súče a o chvíľu už sme boli v bývalej škôlke na Vlčom vrchu. S batožinou nám pomohli dvaja ochotní vodiči, ktorým by som chcela týmto poďakovať za  odvoz. Po večeri a rozdelení do izieb sme sa stretli v spoločenskej a zahrali si pár hier, hlavne zoznamovacích, pretože máme niekoľko nových členov 🙂

Ďalší deň sme odštartovali hrou, kde musel každý získať podpisy našich  roverov v utajení  – museli zistiť kto je kto a navyše v správnom poradí. Aby to nebolo také jednoduché, občas museli splniť aj úlohu. Či už klasické drepy, alebo objatie, pusa na líce a pod. Celé doobedie sme strávili vonku a bláznili sa v snehu, guľovali sa, púšťali dole kopcom, stavali snehuliakov aj družinové zvieratá zo snehu, hrali buldoga…

Poobede nás čakala súťaž Milujem skauting, v ktorej súperili tri tímy – Kravaťáci, Výhybkári a Papučkári. Pre svoj tím sa snažili získať čo najviac bodov za opis slov z kartičiek, za uhádnutie pesničky hranej na flaute, správne umiestnenie táboriska na mape, museli dobre počúvať niekoľko táborových príhod a zapamätať si čo najviac, aby vedeli odpovedať na zákerné otázky 😀

Večer sme mali rozprávkovo-filmový kvíz a tancovačku, ktorú ale prerušil náhly telefonát od pána Malíčka. Chcel, aby sme mu pomohli pochytať nejakých väzňov, ktorí utiekli pri transporte cez Hornú Súču a sú skrytí niekde na lúke za kostolom. Rýchlo sme sa poobliekali a šli na spomínané miesto, kde sa nám podľa občasných zábleskov svetla podarilo pochytať a zneškodniť všetkých utečencov.

V nedeľu už sme sa len pobalili, upratali všetko a po raňajkách šli autobusom späť do Trenčína. 🙂

Skautky

Víkendovka Opice & Polárky

14. – 16. februára 2015 si Opice s Polárkami spravili spoločnú víkendovku, ktorú si parádne užili, dobre sme sa zabavili a okrem toho sme sa zapojili do prác na rekonštrukcii spoločenskej miestnosti v skautskom dome…

K fotkám pripájam aj odkaz na krátky zostrih z víkendu 🙂

Roveri Zborové akcie

Roverská víkendovka v B. Štiavnici

V jeden pekný víkend (8.-10. 2. 2013)sme sa všetci stretli na chate v Banskej Štiavnici. Do Banskej Štiavnice sme prišli cca okolo 15:05. Tak sme sa pomalým krokom vybrali do skautského domu. Po príchode na chatu sme sa ubytovali do izieb, po ubytovaní sme počkali na ostatných a po ich príchode sme si zahrali niake hry a potom sme šli si ľahnúť a nabrať silu do ďalšieho dňa .V sobotu nás privítalo zasnežené ráno, raňajkovali sme dobrý chlebík na ktorý sme si mohli natrieť syrček a na vrch si položiť salámu. Po raňajkách sme sa obliekli a vyrazili na výlet ku kostolu na kopci J , po návrate sme začali pripravovať výdatné špagety s Mortadelou. Nastála poobedňajšia siesta, po sieste sme sa znovu obliekli a šli sme hrať BANG!!!!! V reale :P. Po BANGU sme šli späť na chatu a hrali sme ďalšie hry , po hrách sme začali pripravovať cibuľovú pomazánku s paštétou a salámou po veľmi dobrej večeri sme sa vybrali na kultúrny program do čajovne objednali sme si čajíky s čajovne sme sa pobrali naspäť na chatu okolo 22:30 a išli zase hajať. V nedeľu ráno sme sa začali pomalý baliť a potom raňajky prišli ku nám a my sme ich s chuti zjedli a pomaly sa pobrali na autobusovú zástavku a spomínali sme na pekne prežitý víkend. Príchod do TN bol okolo 13:45.Velmi sa nám páčilo .